Nattblogg

www.frokenfraken.se

Jagkanintesova. Eller rättare sagt; jag vill inte sova. Tror minsann att jag har blivit en liten kvällsloppa, som trotsar min kropps behov av sömn. Om några få timmar ska jag till Maria på styling crew & klippa mitt hår litet, eftersom att vi inte hann det förra gången jag var där.

 

På vägen hem ska jag försöka hinna förbi posten och kolla om mitt och Robbans paket har kommit. Beställde nämligen lotion, tvål & diskmedelspumpar till oss. Den svarta tillhör dock Robban , eftersom att jag redan har en i vitt som jag är riktigt nöjd med. Ska även försöka posta iväg R's kläder som följde med mina paket förra veckan från bla: uppercut samt nelly. Har haft ett presentkort som legat och skrotat på tok för läänge, så R fick en ny tröja av moi. : )

 

Nu måste jag slita mig från städning & dylikt (och datorn såklart..) Later ♥

 


Kommentarer
Postat av: Filippez

Härligt att blogga på natten ;)

2009-12-09 @ 17:02:10
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0