lägenhetsägare

Har inte alls hunnit bloggat, som jag skrev tidigare. Idag påbörjades flytten till min alldeles egna, fina lägenhet. Finns mycket kvar att göra, men är på god väg. Och jag älskar det jag ser. So far, so good !

Stockholm var fantastiskt, god mat, bra shopping & underbart sällskap. Vet inte hur många mil vi gick under denna helg sammanlagt, men tippar minst på 3-4 mil. Så på söndag skrek mina fötter nästintill av smärta, haha : )

Nu ska jag pysa ned &  planera morgondagens pyssel ♥

Kommentarer
Postat av: linn

ska vi kanske dra en middag ihelgen någonstans? :)

2009-12-15 @ 21:06:55
Postat av: Cicci

åh va roligt med egen lägenhet :)

sv: tack gumms :]

2009-12-16 @ 22:56:52
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0