natt lovin'

pht: John Bäckström

 

Den här helgen har rusat förbi på tok för fort. I torsdags kom Robban, i fredags tillbringade vi tiden på stan & i en fotostudio i öst och sedan har de mesta innefattat jobb & mys. Bilden ovan är oredigerad och obeskuren, därav den lilla bilden. Större format kommer när bilden är redigerad : )

 

Vi sprang förbi en färgaffär här i stan idag, på min ack så korta lunch och jag hade förhoppningen att finna en rulle tapet. Ut kommer vi en halvtimma senare, med inte en rulle, utan fem! Så nu händer det lite saker här i min fina lya. Jag har dessutom lovat Robban en skön stol och en kall öl när golven här ska läggas i hall & kök, så byggare bob here i come : ))

 

Nu vankas det säng, vill bara vara på det säkra att Robban har kommit hem innan jag sover mig litet. Later ♥

 


Kommentarer
Postat av: Pia

Hej sötnos!

Vi lyckas aldrig vara inne på msn samtidigt så jag skriver här. Undrar ifall du bestämt dig om katten ännu? Vill som få iväg dom så ifall du inte är intresserad så vet jag om att jaga någon annan. ;)



Hoppas du har det bra!

2009-12-21 @ 20:29:10
URL: http://piamarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0