Oh

Pht: C Blomberg

Har varit en riktigt lång & seg dag, speciellt med tanke på mina ynka 3 timmars sömn inatt. Har lärt mig massor idag, speciellt om olika saldokontroller. Som för er levande döda kanske inte är så speciellt intressant, men för mig är en påtvingad kunskap. Insåg även att jag fått yttligare 6 hundraprocentiga OB dagar i december, tror minsann att min chef gillar att jag är positiv, även på storhelger ; ) mer pengar till mig, så jag klagar inte.

Ska snart bege mig från André där vi har käkat mumsig mat, spelat G H (fick känna på hur det är att vara i ett underläge.. och kommit på att det är ingenting jag gillar) & sett en skräckis. [The messenger?] Mao. Nu så ska jag skynda mig hem till min egna lya. Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Cicci

du är för snygg!!!!

2009-12-16 @ 22:58:01
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0