oxfilé, sömnlöshet och tårar


Middagen är nu avklarad, och vi ska bege oss ut till mina föräldrar för go'fika. Känner mig en aning speedad efter polisförhöret i eftermiddag. Tog fast en tjej för identitetsförfalskning [stavning?] i eftermiddag och nerverna är fortfarande inte i schack. Hade jag haft fel, och det visat sig vara tjejen på id-handlingen så hade jag riskerat fängelse på ett till tio år. Och tillkallar jag inte polis, så är det ett brott. Så ni kan ju gissa om jag ville gnaga av mig min vänstra hand i väntan på polis eller ej.

Bjuder på lite smygreklam. Jag menar, vem vill inte njuta av en bild på en galen kärring med ett presentkort halvvägs in i käften?

Later . Kisses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0