torsdag

Försökte slänga upp ett MMS-inlägg utan resultat. Boh, jag som ville visa hur långt jag har kommit.. haha, men nu får ni det ändå ! Finns mycket kvar att packa upp, slänga, gå ned i förrådet med. Men vad det än är, så njuter jag av det. För det här min egna lägenhet, alldeles i min ägo. ♥

Nu ska jag springa förbi stan och köpa någon fin tack-för-denna-tid-present till morbror & hans goa fru. Sedan blir det jobb & ikväll kommer Robin. Life is wonderful, helt enkelt : ) & på fredag ska jag fotas av Andreas Gradin & Nils. Hoppas att vi iallafall kan ta vara på 3 av våra 13827436 idéer. haha ; )

Later babes ♥

Kommentarer
Postat av: vicky

men för i he-vete kan du uppdatera litegrana kanske???? nånån gång va fan

2009-12-20 @ 03:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0