Twilight

Så här såg jag ut när jag kommit efter en lång promenad i spöregn efter att ha varit på biofilmen Twilight the new moon. Jag, min fina kollega S bokade biobiljetter i eftermiddags, och passade på att se filmen när jag ändå slutade vid 20.00. Träffade även min Belli, Petra samt Linus inne på mitt jobb innan bion började. Biografen var fylld med Twilights ivriga människor, i alla åldrar. Haha, mys : )

Tyckte filmen dög, men inte mer än så. (Frågan är hur hatad jag kommer bli av alla Twilight fans bara för detta? haha) Även om mina kinder var ständigt konstant under filmen, så tyckte jag inte om den komiska delen mitt i filmen samt slutet - även om jag listade ut hur filmen skulle sluta i förväg.

Nu blir det sängen. Duna gott ! Later ♥



Kommentarer
Postat av: nathalie

läcker header !

2009-11-29 @ 17:20:34
URL: http://nathalieolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0