Fredag

Jag kanske inte är världens mest produktiva på denna blogg, men för tillfället händer det mycket saker i mitt liv som jag sätter högre prioritet på. Åkte till R igår, så nu har jag  s e m e s t e r  i fyra dagar. Älskvärt! : )

Blev även erbjuden ett nytt jobb igår, på en salong i stan. Satt och toklog under hela röstmedelandet, vilken kvinna!
Hon lät öppenhjärtad, glad och enormt harmonisk. Men ingenting är bestämt ännu, så det är lite hemlighetsfullt tills jag har ringt.

Mina första spetsiga naglar jag någonsin gjort, : )

Kommentarer
Postat av: Cääm

Låter ju toppen med nytt jobb så att du kan fortsätta med naglar! :) Du får skvallra mer senare.

2009-10-16 @ 15:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0