10 Februari

Glömde bort att berätta att jag hittade mig ett par nya svarta heels i Luleå i helgen. Skorna kommer från Duffy och kostade 399 klirr. Såg desvärre att de legat till sig lite konstigt i kartongen, så får bli att inviga dessa i helgen och försöka få de snygga igen ; )

Igår var det en fullspäckad mysdag med min fina vän Slickis (Vickis , eh viktoria). Massor med god mat och fina skratt. Hittade även ett par lila skor från Bianco på rean. Rosetten bakpå skon är så ful att jag vill gnaga av mig armen, men dom är lila & sköna - så det fick gå ändå ; ) NU ska jag forsätta mysa framför Tv'n innan John Blund tar mig i handen ♥

Kommentarer
Postat av: louise

fan va fina :D

2010-02-11 @ 21:43:30
URL: http://louiseekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0