5 Februari

Pht: Mattias Lönneborg

En gammal, fin bild på mig som Mattias tagit vid ett gammalt nerlagt mentalsjukhus. Det var riktigt kallt, sunkigt och oerhört läskigt. Kikar man riktigt noga så ser man även gåshuden på mitt lår. Men vad gör väl lite skit, när resultatet blev såhär bra?

Igår åkte jag och överraskade Prinsen, tror minsann att jag förgyllde hans torsdag lite yttligare. På tåget hit, så satt jag vid en kvinna som visade sig äga Life i gallerian i Boden. Hon ville att jag (vi) skulle komma förbi och hälsa på i helgen, så nu är vår shoppingsdags-planering lite ändrad. Riktigt söt kvinna! Tror minsann att vi hann prata om allt från leukemi till ob-tillägg, under vår tågresa. Nej, nu kanske man ska klä på sig & äta lite sen lunch. Later ♥



Kommentarer
Postat av: jnc

snyggt foto :D

2010-02-12 @ 22:21:29
URL: http://jnc.blogg.se/
Postat av: Chimen

så vacker! :)

2010-02-13 @ 22:44:53
URL: http://stylebyasi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0