du är gråtmild, du ser rött

 

En liten påminnelse till mig själv: sitt aldrig uppe för länge & spela dam med en fin vän, det resulterar bara i att du inte hör väckarklockan på morgonen och startar dagen med ett dåligt morgonhunör. För det är exakt vad jag har gjort nu, jag & Viktoria satt uppe på tok för länge i natt. Och imorse när väckarklockan ringde, så stängde jag av den i sömnen.

Så nu sitter jag här och surar över en förlorad träningstimme i morse. Ska försöka ut och gå (och hoppas på en annorlunda belastning) då min träningsverk har slagit till i vader/rumpa/rygg/armar/axlar idag. Vilket resulterar i att jag inte kan se klok ut när jag går. Nu ska jag hälla i mig min fil och sedan ut och motionera ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0