Handmodell sökes

 

pht: Andreas Gradin www.fotonord.se

 

I ett samarbete mellan mig och Andreas Gradin (www.fotonord.se) söker jag nu efter en kvinnlig handmodell, som inte är rädd för att fotas professionellt i studio. Åtagandet innefattar cirka 1-2 timmar i studio samt hemma hos mig 1-2 timmar (beroende på önskan av design på naglar), i min salong.  Som tack för din medverkan får du en gratis nagelförlängning av mig som dipl. Nagelterapeut och eventuellt även en bild av det färdiga resultatet om så önskas.

 

Vid frågor och funderingar, samt intresseanmälan var vänlig och kontakta: [email protected]


Kommentarer
Postat av: Cicci

hej babe

du veeeeeet att jag vll vara ,medpå detta! saaaaknar mina nails :S

puss

2010-01-07 @ 19:07:13
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0